قیمت رگ یاب لیزری

رگ یاب لیزری یک اصطلاح عامیانه است که در موضوع رگ یاب وجود دارد . این نام اشاره به رگ یاب های غیر تماسی دارد که برای استفاده نیاز نیست تا دستگاه با بدن تماسی داشته باشد . عملکرد دستگاه رگ یاب لیزری بدین صورت است که دستگاه را با فاصله از بخش مورد نظر بدن برای تزریق قرار میدهید . مانند یک دوریبن آنرا در قسمت مورد نظر برای تزریق حرکت می دهد. دستگاه رگ یاب لیزری دارای یک نمایشگر است که تصویر را بصورت زنده نمایش می دهد اما با یک فرق اساسی . تصویری که در نمایشگر میبینید همان تصویر بخش مورد نظر است اما در آن رگ ها به وضوح مشخص است . یعنی در نمایشگر دستگاه تصویر لحظه ای و زنده را مشاهده میکنید اما رگ ها روی تصویر قابل دید هستند . سپس می توانید تزریق را با اطمینان کامل و بدون نیاز به هیچ سعی و خطایی انجام دهید .

خرید دستگاه رگ یاب لیزری

متاسفانه خرید دستگاه رگ یاب لیزری در ایران بسیار سخت و هزینه های سرسام آوری را به شما متحمل می کند . اما با رویای خرید دستگاه رگ یاب لیزری خداحافظی نکنید . گزینه های جایگزینی جهت خرید رگ یاب وجود دارد که بتواند از نظر هزینه معقول تر و اقتصادی بنظر برسد . یکی از دستگاه هایی که مورد تایید کیفیت آن است و قیمت مناسب و اقتصادی دارد را در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد . دستگاه لیزری وناسکوپ یه نمایشگر دارد که در آن بصورت زنده تصویر بدن بیمار را به همراه رگ های آن می توانید مشاهده کنید .

قیمت دستگاه رگ یاب لیزری

گذشته از قیمت دستگاه رگ یاب لیزری اصلا امکان خرید آن در ایران نیز باید وجود داشته باشد . یکی از انواع دستگاه رگ یاب لیزری ساخت کمپانی به نام venascope است که مدل vns5 آن در بازار ایران موجود است . قیمت رگ یاب لیزری مدل vns5 بسیار اقتصادی بوده و از نظر کیفیت نیز کلینیک هایی که از این دستگاه استفاده می کنند مورد تایید است .

وب سایت ما بر روی موضوع فروش انواع رگ یاب کار میکند که هم از نظر قیمت اقتصادی بنظر برسد و هم واقعا قابل خرید در ایران باشد . جهت اطلاع از امکان خرید دستگاه رگ یاب و انواع رگ یاب موجود در بازار جهت خرید با ما تماس بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *