رگ یاب اطفال

در بین بیماران مراجعه کننده به بیمارستان ها ، درمانگاه ها و ازمایشگاه ها، اطفال و نوزادان در گروه آسیب پذیر ترین اقشار جهت تزریق محسوب میشوند . در این بیماران تزریقات و خون گیری متوالی علاوه بر آسیب به رگ ها ، استرس روانی شدیدی بر آنها وارد میکند . این استرس مدت ها بعد از ترخیص از بیمارستانو حتی تا بازرگسالی ادامه دارد . امروزه به منظور کمک به این بیماران دستگاهی تحت عنوان دستگاه رگ یاب تولید شده . این دستگاه توسط شرکت VENASCOPE با مدل VNS5 تولید و به بازار به نمایندگی فروش رسمی شرکت صبح سلامت ایرانیان عرضه گردیده .  فروش رگ یاب لیزری را نیز همین شرکت برعهده دارد . این مدل از انواع دستگاه رگ یاب که برای تمامی سنین کاربرد دارد . از همین رو هم بعنوان رگ یاب اطفال و هم رگ یاب نوزاد تا بزرگسال مورد استفاده در مراکز درمانی قرار گرفته است . این دستگاه رگ یاب لیزری میتواند کار پرستاران را در پیدا کردن و وضوح رگ مناسب برای تزریق و نمونه گیری کمک کند .  در نتیجه از آسیب های وارده به بیماران جلوگیری نماید. زمانی که جهت خرید دستگاه رگ یاب جستجو می کنید متوجه می شوید که 2 مشکل بزرگ پیش روی شماست . اولین مشکل تهیه دستگاه به ایران است .  انواع دستگاه رگ یاب با کیفیت را در وبسایت های خارجی مشاهده میکنید. مشکل دوم قیمت دستگاه های رگ یاب است . این فیمت ها می تواند شما را برای خرید منصرف کند . اما  این دستگاه که بدلیل عملکرد قوی آن در تمام سنین و جنسیت ها کاربرد دارد در ایران قابل خرید است .

دستگاه رگ یاب اطفال

نه تنها نوزادان و اطفال بلکه بزرگسالانی که به مرکز درمانی شما مراجعه می کنند هیچ گاه ناراضی نخواهند بود . چون مرکز درمانی شما با استفاده از رگ یاب دیگر بدن بیماران را برای پیدا کردن یک رگ مناسب آبکش ! نمی کنند . وقتی پای نوزادان و اطفال به میان می آید حساسیت این سعی و خطاهای پرستاران جهت تزریق و آسیب های ناشی از پیدا نکردن رگ مناسب بیشتر می شود . اما با استفاده از دستگاه رگ یاب لیزری نه تنها دستگاه نیاز به تماس با پوست و وبدن بیمار نیست . بلکه سعی و خطا بدون استفاده از دستگاه رگ یابی جهت پیدا کردن رگ مناسب هنگام تزریق نیز بی معنی خواهد بود . با تماس با شماره های ما می توانید استعلام قیمت رگ یاب خرید دستگاه رگ یاب را بگیرید . پس از آن نیز بهترین رگ یاب را متناسب با بوجه و کاربری خود تهیه کنید . اگر قیمت هایی را که قبلا در وب سایت ها دیده اید شما را از خرید دستگاه رگ یاب منصرف کرده ، با تماس با کارشناسان ما به تصمیم خرید یک دستگاه رگ یاب با قیمت مناسب باز می گردید .

قیمت رگ یاب اطفال

این رگ یاب که بدلیل کاربرد برای اطفال بعنوان یک رگ یاب اطفال شناخته شده است . دستگاه venascope مدل vns5 در ایران نمایندگی رسمی دارد . در نتیجه این دستگاه قیمت مناسبی دارد . همچنین بدلیل داشتن نمایندگی هنگام خرید با گارانتی رسمی و خدمات پس از فروش ارائه می شود . شرکت صبح سلامت ایرانیان فروش دستگاه را بر عهده دارد . این موضوع باعث شده تا قیمت رگ یاب اطفال برند وناسکوپ قیمتی منطقی و اقتصادی داشته باشد . جهت اطلاع از قیمت رگ یاب اطفال و نحوه خرید و اطلاع از قیمت رگ یاب لیزری موجود و قابل خرید با کارشناسان ما در تماس باشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *