رگ یاب لیزری vns6

دستگاه رگ یاب لیزری vns6

دستگاه رگ یاب لیزری جدیدی که اواخر توسط شرکت وناسکوپ ارائه شده مدل vns6 است . این نسخه از دستگاه رگیاب دارای نفوذ عمیق تری در پوست دارد . نسبت به مدل قبل یعنی vns5 دارای عمق بیشتری است .

تمامی بخش هایaبدن را پوشش داده و از نظر شکل ظاهری نیز بسیار راحت تر است . شرکت صبح سلامت ایرانیان که نمایندگی رسمی کمپانی venascope که تولید کننده انواع رگ یاب های نوزاد ، کودکان و بزرگسال است این محصول را بتازگی ارائه می دهد .

 

قیمت رگ یاب vns6

قیمت رگ یاب vns6 مانند ورژن پیشین یعنی vns5 دارای قیمت بسیار مناسبی است .

 

کاربری آسان

از نظر کاربردی نیز بسیار ساده است و بدلیل انجام مواردی مانند اسکن نوع پوست، تشخیص نور محیط و فوکوس اتوماتیک، تشخیص و … بصورت خودکار ، این دستگاه هیچ دکمه ای ندارد و فقط کافیست تا آنرا به برق متصل کرده و دکمه روشن آنرا بفشارید .
اصولا دستگاه هایی مانند رگ یاب که تا پیش از این بصورت عمومی و در دسترس در ایران نبود معمولا کاربران نگران استفاده و تنظبم پارامترهای دستی برای استفاده از رگیاب هستند . بهمین سبب وجود رگیاب vns6 شرکت وناسکوپ، این نگرانی را برای کاربران کاملا رفع کرده است . کمپانی تولید کننده در تولید مدل vns6 ، پردازش و نمایش واقعی رگهای بدن را مدنظر قرار داده است . تعداد شرکت های تولید کننده دستگاه های رگ یاب لیزری به تعداد انگشتان دو دست نمی رسد .

تصویر واقعی رگ

منظور از نمایش رگ های واقعی این است که الگوریتم برخی از آنها بدین صورت کار می کنند که نقشه ی رگی را که نمایش می دهند درواقع تصویری است که قبلا در دستگاه ها پیشبینی شده اند و دستگاه ، شبیه ترین نقشه رگ را بصورت مجازی و غیرواقعی نشان می دهد که در بسیاری از موارد دچار اشتباه شده و امنیت آن بصورت کامل تامین نمی شود . مدل vns6 مانند مدل قبل تر خود همچنان بر روی نمایش تصویر رگ های واقعی بدن تمرکز کرده است .

 

قمیت خرید دستگاه رگ یاب vns6

امکان خرید دستگاه رگ یاب وناسکوپ مدل vns6 هم اکنون در ایران وجود دارد . جهت اطلاع از قیمت و خرید دستگاه رگ یاب لیزری می توانید با ما (بعنوان نمایندگی شرکت) و یا شرکت صبح سلامت ایرانیان تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *