برای خرید رگ یاب باید اول ببینید که استفاده کنندگان در چه رنج سنی هستند . چرا سن بیماران جهت خرید رگ یاب مهم است ؟ درواقع هدف از طرح این سوال این است که بدانیم بیماران ما در چه حد با ما هنگام تزریق همکاری می کنند ؟ رنج سنی بزرگسال که مشخص است . تقریبا همه هنگام تزریق همکاری می کنند اما خب بسیار دیده شده که بسیاری از بزرگسالان فوبیای تزریق دارند که خب آنها را درنظر نمیگیریم .

تزریق در اطفال

رنج سنی بعدی کودکان و اطفال هستند . در این رنج سنی ما با بیشترین مقاومت هنگام تزریق مواجه می شویم . چون اصلا همکاری نمی نکنند و این موضوع باعث می شود تا تعداد تشخیص جاهای تزریق برای اشتباه افزایش یابد . در نظر داشته باشید که کودکان و اطفال قبل از ورود به محل تزریق شروع به گریه و مقاومت فیزیکی می کنند . این موضوع زمانی اوج میگیرد که آمپول را میبینند . ببینید در واقع ما با 2 مشکل روبرو هستیم . یکی مهار بیمار ، یکی تلاش برای تزریق در نقطه صحیح . در نتیجه تمام بد قلق کردن ها بیمار با کمک خانواده دست بیمار بهرحال در اختیار تزریق کننده قرار میگیرد . اما … مشاهده رگ در آن وضعیت تقریبا غیرممکن است . از این رو بهترین راه استفاده از دستگاه رگ یاب است . رگ یاب علاوه بر اینکه نقطه تزریق را نشان می دهد یکی از مشکلات تزریق یعنی تشخیص اشتباه نقطه بدن بیمار را تسهیل می کند . استفاده از دستگاه رگی یاب اطفال و کودکان را شاید ضروری ترین دستگاه در مراکز درمانی است که در بین بیماران خود ، کودک و اطفال نیز دارند .

 

تزریق در نوزادان

نوع بعدی بیماران نوزاد هستند . نوزادانی که نیاز به تزریق دارند بدلیل شرایط فیزیکی آنها ، سرعت ترمیم جای سوزن بسیار روند کندی دارد و مشکل بعدی نازکی رگ هاست . نوزادانی که بدلیل بیماریهای مختلف پس از تولد هستند که نیاز به تزریق پست سر هم و منظم دارند . از طرفی نمی توان سرعت ترمیم بدن را برای تزریق بعدی بالابرد . پس هر تلاش برای تزریق یک فرصت طلایی است . استفاده از رگ یاب برای نوزادان امری بسیاری حیاتی است . استفاده از دستگاهی که از صدمات در حین تشخیص اشتباه نقطه تزریق نوزاد جلوگیری کند ، چیزی شبیه معجزه است . این معجزه دستگاه رگ یاب نوزاد نام دارد . این سن دارای مقاومت کم و قابل کنترلی هستند اما از طرفی دیگر شرایط فیزیکی آنان مشکل زاست .

قیمت دستگاه رگ یاب

یک دستگاه رگ یاب مناسب می تواند پاسخگوی تمامی مشکلات بالا باشد . بهترین دستگاه vns5 مدلی تولید شده توسط کمپانی venascope است که بدلیل فوکوس اتوماتیک ، میتواند برای تمامی سنین مورد استفاده باشد . جهت اطلاع از قیمت و خرید انواع دستگاه رگ یاب با ما در تماس باشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *