رگ یاب لیزری

در موضوع دستگاه رگ یاب ، اصطلاح رگ یاب لیزری به دستگاهایی اتلاق می شود که غیر تماسی باشند . یعنی کاربردی آنها بدون نیاز به تماس با بدن می باشد . در واقع بصورت دقیق تر لیزری نیز به نورهایی می گویند که از انواع دستگاه رگ یاب ساتع می شوند . این تابش نور باعث می شود که بتوان رگ ها را از بدن انسان بصورت مجزا مشاهده کرد. البته این اجرای این تکنولوژی بسیار پیچیده و تخصصی است . برندهایی که امکان خرید دستگاه رگ یاب لیزری در ایران را داشته باشند بسیار محدود است. فروش رگ یاب لیزری یا همان غیرتماسی توسط شرکت صبح سلامت ایرانیان و برند venascope ارائه می شود . این نوع از دستگاه چندین مزیت نسبت به نوع تماسی دارد .

تعریف رگ یاب تماسی از نام آن نیز مشخص است . دستگاهی است که دارای چند LED قرمز رنگ هستند . آنها را به بخش مورد نظر جهت تزریق تماس میدهند . در واقع سعی می شود تا با قدرت تابش نور بتوان رگیابی را انجام داد . من برندهای بسیار زیادی این نوع را تست کرده ام . نتایج آنرا در اختیار شما قرار می دهم . اولین نوع از رگ یاب تماسی ، رگ یابی تولید کشور چین بود . این مدل دارای 4 led بوده که بصورت ردیفی کنار هم قرار گرفته اند .

قیمت رگ یاب تماسی از این نوع در سال 1397 حدود یک میلیون و نیم بود. تنها کاربرد آن این بود که آنرا در مشت خود قرار میدادید . اگر پوست بسیار نازکی داشتید می توانستید تصویر ضعیفی ببنید . از آناتومی بهم ریخته ای را در پشت مشت خود . در خلاصه خودتان را وقت خود را با رگ یاب های تماسی تلف نکنید .

قیمت رگ یاب لیزری

اما در مقابل نوعی از دستگاه رگ یاب که نقطه مقابل تمام مشکلات ذکر شداست . در بخش قبلی مقاله بود ، نوعی از این محصول با نام دستگاه رگ یاب led قرمز غیر تماسی می باشد . نوع کاربرد و روش استفاده از این دستگاه به صورت غیر تماسی است . یعنی شما دستگاه را در هر بخشی از بدن که نیاز به رگ گیری دارید با فاصله نگه می دارید . پس از آن عین تصویری که دوربین دستگاه قرار دارد را مشاهده می کنید . البته با یک تفاوت عمده .

آن هم اینکه عینا تصویر را همراه با رگ های آن قسمت مشاهده میکنید . برای مثال فرض کنید که می خواهید در بخش مچ دست تزریق انجام دهید . دستگاه را با فاصله حدود 20 تا 30 سانتی متری از بدن بگیرید . تصویری که در نمایشگر این دستگاه مشاهده می کنید همان تصویر مچ دست بیمار است . با این تفاوت که روی آن رگ های مناسب تزریق را مشاهده میکنید .

این نمایشگر بصورت زنده و لحظه ای پردازش تصویر را انجام می دهد .  سرعتی که شما احساس میکنید دارید با دوربین فیلمبرداری می کنید . با همان سرعت و روان بودن تصویر . 

 

قیمت دستگاه رگ یاب لیزری

بسیاری از انواع این محصولات موجوداند . می توانید آنها را با قیمت های بسیار پایین در ایران خودمان تهیه کنید . همچنین جهت اطلاع از موجودی حال حاضر تماس بگیرید . خرید رگ یاب لیزری یا اطلاع از دستگاه رگ یاب لیزری قیمت با شمارهای ما تماس بگیرید .

فروش دستگاه رگ یاب لیزری بر عده شرکت صبح سلامت ایرانیان و رادین طب به آدرس radinteb.ir  است . شما می توانید با تماس به ما و یا شرکت های نامبرده جهت خرید این محصول اقدام نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *