فیلم طرز کار رگ یاب لیزری

در حال حاضر بهترین دستگاه رگ یاب در ایران برند venascope و مدل vns5 می باشد .این دستگاه رگ یاب بصورت غیرتماسی عمل می کند . یعنی آنرا در فاصله 10 تا30 سانتی متری قرار میدهید . سپس تصویر تمامی رگ های آن قسمت از بدن انجام شده و به بیانی دیگر عمل رگ یابی صورت میگیرد . در ادامه می توانید فیلم طرز کار رگ یاب لیزری را مشاهد خواهید کرد .

ویژگی ها رگ یاب

از ویژگی های رگ یاب این مدل این است که هیچ محدودیتی از نظر سن بیمار وجود نداشته و بعنوان رگ یاب نوزاد ، کودک اطفال تا بزرگسال می توانند از آن استفاده کنند . همچنین این دستگاه طرز کار بسیار راحتی دارد . دلیل آن است که تمامی کارها بصورت خودکار انجام می شود . از برخی کارها می توان به  فوکوس، کالیبره داخلی ، پردازش تصویر نسبت به نور محیط و … اشاره کرد .

 

رابط کاربری

با اینکه نور دستگاه نسبت به نور محیط بصورت خودکار تنظیم می شود رابط کاربری آن دارای 3 دکمه است که 2 تای آنها نور نمایشگر رگ یاب لیزری vns5 را در در صورت دلخواه کاهش و افزایش می دهند . از سایر ویژگی ها این است که محدود به قسمت خاصی ازبدن بیمار نیست . چراکه اغلب مشاهده میکنیم که دستگاه های خارجی رگ یاب لیزری بعضا فقط و فقط می توانند روی پشت دست عمل کنند . این مسئله وقتی مهم و بزرگ بنظر می آید که همه میدانیم که برای تزریق بیماران نوزاد و یا اطفال لزوما تزریق در دست انجام نمی شود .

بیماران با تزریق مداوم

در حالاتی که با بیماران با تزریق مداوم  روبرو هستیم ، باید به جای تزریق بدن آنها فرصت ترمیم داد . اگر این فرصت نمی تواند به بیمار داده شود ، هر سعی و خطا برای تزریق مهم است . در برخی مواقع نیز پس از تزریق جند باره به دست ، دیگر محلی برای تزریق وریدی دست تا زمان ترمیم بعدی بدن وجود نخوهد داشت .

قیمت خرید رگ یاب لیزری رگ یاب نوزاد

به همین دلیل تزریق در بخش های دیگری از بدن انجام می شود . در رگ یابی فیلم زیر می توانید طرز کار دستگاه رگ یاب لیزری وناسکوپ را مشاهده کنید و سهولت و دقت را در رگ یابی فیلم ببینید . ضمنا این دستگاه در حال حاضر قابل فروش است . فروش دستگاه رگ یاب لیزری نوزاد رگ یاب نوزاد اطفال و بزرگسال فقط با تماس و مشورت با کارشناسان ما . جهت اطلاع از قیمت خرید رگ یاب لیزری با ما در تماس باشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *